Thursday, September 16, 2010

Salam introduksi

Blogging? Gua tatau camne tetibe gua ble terade blog and secara tak disedari gua dah start typing gua punye 1st post. Kalau wife gua tau nih mesti dia gelak gile. Camne gua ble terjebak dengan benda nih pun tatau, maybe sebab cuti raya yang terlampau lama (dah seminggu tak masuk keja) or maybe sebab gua tatau nak buat pe sementara nak tunggu game champs league pertama untuk season 2010/11 team faveret gua Chelsea FC.

Sebelum ni gua punye wife penah suh gua buat blog sendiri. Dia suh gua try buat, buat blog pasai football or gua punye club kesayangan . Time tuh gua jawab "takkan" tp skaang gua cakap "i try". Gua pun tatau pe yang best sgt tulis blog nih. Gua tengok wife gua punye addicted to blogging dah mengalahkan gua punye addicted to marlboro 20 merah soft pack. So maybe ni cara utk gua quit smoking. Mane tau pasni, pas makan je gua rase nak blogging, time berak rase nak blogging, time lepak ngan membe2 ase nk blogging.

Anyway, time will tell if entry nih will be my first and last or first of many. KTBFFH

No comments:

Post a Comment